השר בן גביר: "מחבל שנעצר ולא נהרג – תקלה מבצעית"

אבי יעקב No Comments on השר בן גביר: "מחבל שנעצר ולא נהרג – תקלה מבצעית"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נשא דברים בטקס חילופי מפקדים במשטרת ישראל ואמר: "ישראל נמצאת בגל טרור שצריך לגדוע אותו בהרבה עבודה והחלטות אמיצות". לדבריו: "בידיים שלנו היום בקבינט להחליט לאיזה עתיד הולכים השפלים שבאדם"

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נשא היום דברים בטקס חילופי מפקדים של מחוז חוף במשטרת ישראל והתייחס בהרחבה לגל הטרור הקשה ולדרכי הטיפול הנדרשים לדעתו. בדבריו אמר השר: "ישראל נמצאת בגל טרור שצריך לגדוע אותו בהרבה עבודה והחלטות אמיצות. ביקשתי לכנס ישיבת קבינט כי לטעמי יש כל כך הרבה נושאים שאפשר לקדם ולהחליט עליהם מהחזרת הסיכולים הממוקדים, דרך שלילת היתרי עבודה ומחסומים על הכבישים ונושאים נוספים שמחייבים החלטת קבינט כמו עונש מוות למחבלים או לכל הפחות שינוי דרמטי בתנאי המחבלים בבתי הכלא".

"אסור שהמחבלים שנעצרו היום יקבלו תנאים משופרים בכלא הישראלי – מהרגע שנכנסתי לתפקידי התחלתי בסגירת המאפיות שסיפקו לאותם רוצחים פיתות טריות בתוך כותלי הכלא, צמצום המקלחות למחבלים שמנתונים שקיבלתי פשוט הדליקו את המים החמים שבע שעות ויותר, הפסקת טיפולי שיניים על חשבון משלם המיסים וביטול האפשרות של מחבל להשתחרר שחרור מוקדם – כל אלה דרשו החלטות של השר אותן קיבלתי, אך מצפה היום מחבריי בקבינט לאשר עוד ועוד צעדים שיבהירו לטרוריסטים שהרצח לא משתלם ושאם חלילה יש תקלה מבצעית והם לא נהרגים יהיה ברור שהם הולכים לרצות עונש מאסר על כל המשמעויות שלו כמו שמתרחש בכל מדינה נורמלית".

"בידיים שלנו היום בקבינט להחליט לאיזה עתיד הולכים השפלים שבאדם וגם מהמסר שאנחנו רוצים להעביר לרוצחים הפוטנציאלים הבאים. יהי זכרה של בת שבע ברוך ואני מקווה שלנגד כל העיניים של שרי הקבינט יעמדו תמונות הנרצחים כאשר אנו באים לקבל החלטות".



0 תגובות